Wednesday, March 30, 2011

Hasil Nurkilan (1)

IZINKAN AKU TERUS MENCINTAIMU..

Begitu indah bila kita menyedari bahawa kita menyintai seseorang.dan disaat itu kitalah orang yang paling bahagia di muka bumi..disaat itu juga kita merasakan kehangatan cinta yang menunggu kita dimasa akan datang...
Tetapi..disaat kita meraih kegembiraan itu..kita lupa pada hati orang yang kita cinta...disaat kita mula memikirkannya....terdapat soalan yang kita sendiri tiada jawapannya...
Adakah kau juga menyintaiku???adakah kau akan suka bila aku memberitahu yang aku sudah jatuh cinta padamu...adakah kau akan bahagia disampingku....soalan demi soalan..namun aku tidak tahu jawapan yang akan kau berikan....Aku terkelu...beranikah aku untuk meluahkan perasaanku..mampukah aku mengucapkan kalimah cinta kepadamu...adakah aku akan Berjaya...Persahabat kita terlalu indah...sanggupkah aku mencemari persahabatan yang indah itu dengan perasaan cintaku padamu...arghhhh aku terdiam..ligat mencari idea dan jalan yang paling mudah untuk ku ikut...namun sampai disaat ini aku masih belum menemukan jalannya....
Aku takut kau tidak dapat menerima perasaanku dan persahabat kita hancur begitu sahaja..
Jalan terbaik buat saat ini hanyalah berdiam diri..hanya itu jalan yang membuatkan aku tidak kehilanganmu...biarlah aku sahaja yang menyimpan perasaan ini..biarlah ia terkubur dihati ini...biarlah...asalkan kau berada denganku walaupun sebagai seorang sahabat...
Jika suatu hari nanti..kau bertemu dengan insan yang kau pilih untuk dijadikan permaisuri hatimu...aku redha dan rela demi kebahagianmu...disaat itu aku akan pergi jauh dari hidupmu...selamanya....satu ku pinta.....izinkan aku menyimpan kenangan bahawa aku pernah menyintaimu.....

Hasil nurkilan Yun Eyunnie

No comments:

Post a Comment