Saturday, May 21, 2011

coretan


Kalau bercakap pasal percintaan,aku masih belum layak untuk dijadikan tempat rujukan ataupon tempat untuk memberi nasihat kepada mereka yang mengalami situasi yang sukar dalam sesuatu perhubungan,kerana aku sendiri masih mencari-cari dimanakah cinta untukku.
Bukan salahku bila aku ditakdirkan jatuh cinta pada sahabat baikku sendiri.cinta itu terlalu mudah untuk ia datang namun tidak semudah yang disangka untuk dibuang.perasaan ini bukan satu permainan.ianya nyata,walaupun kite tidak mampu menyentuhnya.perasaan bukan bahan mainan ataupun bahan ejekkan.
Urmmm dimalam ini aku terfikir,dimanakah diriku dalam hatinya,adakah hanya sekadar sahabat diwaktu2 die memerlukanku ataupun aku seorang insan yang hanya menagih cintanya sehingga mati??

                                                      

No comments:

Post a Comment